JUMPING FROG

Jumping Frog to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.
Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

- skakanie to dobry trening kondycyjny
- usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia
- to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu
- wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki
- zwiększa gibkość i koordynację ruchową
- sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża
- odciąża stawy
PODCZAS TRENINGU PRACUJE 400 MIĘŚNI
10 minut JUMPING FROG = 30 minut joggingu
Podczas godzinnych zajęć wykonujemy do 2000 brzuszków!

REGULAMIN UCZESTNIKA JUMPING FROG

- niedozwolone jest korzystanie ze sprzętu więcej niż jednej osobie w tym samym czasie
- dzieci mogą używać trampoliny tylko pod opieką dorosłych, posiadających kompetencje na temat jej użytkowania
- wejście i zejście z trampoliny powinno odbywać się w kontrolowany sposób, nie należy z niej zeskakiwać ani przeskakiwać z jednej trampoliny na drugą
- nie korzystaj z trampoliny, gdy jest mokra, zabrudzona lub zniszczona
- osobom będących pod wpływem alkoholu lub narkotyków zabrania się korzystania z trampoliny
- należy usunąć wszystkie ostre elementy ubioru i biżuterię przed przystąpieniem do użytkowania sprzętu
- obowiązkowe jest odpowiednie obuwie (lekka podeszwa), które nie spowoduje uszkodzenia maty
- osobom będącym pod wpływem alkoholu lub narkotyków zabrania się korzystania z trampoliny
- właściciel lub instruktor zobligowani są do powiadomienia ćwiczących osób o instrukcji i zasadach użytkowania trampoliny przed zajęciami
- zabrania się korzystania z trampoliny gdy jest mokra

 Przeciwwskazania do skakania na trampolinie:

- ogólny zły stan zdrowia
- dyskopatia (osoba ćwiczy na własną odpowiedzialność)
- ciąża
- świeże urazy
- zaburzenie równowagi (błędnik)
- koślawość stóp i kolan
- nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia
- urazy stawu skokowego i kolan
- niestabilność stawów
- choroby serca
- choroby kości i osteoporoza
- endoprotezy
Powrót